Op naar Finland!!! - Reisverslag uit Gaanderen, Nederland van Corne Huntink - WaarBenJij.nu Op naar Finland!!! - Reisverslag uit Gaanderen, Nederland van Corne Huntink - WaarBenJij.nu

Op naar Finland!!!

Door: Corné Huntink

Blijf op de hoogte en volg Corne

17 Augustus 2014 | Nederland, Gaanderen

Hallo allemaal,

Na een lange voorbereiding gaat het morgen dan eindelijk beginnen, vier maanden studeren in Finland. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden over mijn belevenissen in Finland.

Morgen begint de reis om 6:20 op Schiphol, via Kopenhagen vlieg ik naar de Finse hoofdstad Helsinki. Vanaf hier is het nog drie uur met de trein naar Jyväskylä. Dit is de stad waar ik vier maanden ga studeren en wonen. Ik heb een kamer in een studentencomplex met allemaal internationale studenten.

Meer heb ik op dit moment niet te vertellen. Als ik het volgende verslag schrijf ben ik al in Jyväskyla, hier zal ik dan meer over vertellen.

Groeten,

Corné

Ps. Dit is mijn adres in Finland

Corné Huntink
Roninmäentie 6 M 16 / c
40500 JYVÄSKYLÄ
FINLAND

  • 17 Augustus 2014 - 19:50

    Annet Huntink:

    Corné een goede reis en veel succes en plezier in Finland. Good luck , jongen. Groeten je moeder.

  • 17 Augustus 2014 - 21:31

    Luuk Tuenter :

    Veel succes en plezier Corne!

    Tot over 4 maanden!!

  • 18 Augustus 2014 - 12:12

    Theo En Marian:

    Een hele goede reis.
    En succes met je studie

    gr van ons allen ut Dinxperlo

  • 19 Augustus 2014 - 19:08

    Maria:

    Dag Corné,
    Eerste dag zit er al op.
    Ik hoop dat jij jouw weg snel vindt, veel plezier en succes.
    Groet Maria.

  • 19 Augustus 2014 - 19:15

    Marcia:

    Hoi Corné,
    Veel succes en vooral ook plezier in Finland!

  • 22 Augustus 2014 - 23:26

    Mieke Gesink Van Huusboer Ut Sinderen:

    Hoi Corné ik wens je heel veel plezier in Finland geniet ervan.
    We zitten op de verjaardag van Ria Diersen gezellig
    De groetjes van ons allemaal.




  • 24 Augustus 2014 - 18:05

    Corne Huntink:

    Bedankt voor de reacties, gaat zeker goed komen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corne

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 705
Totaal aantal bezoekers 8855

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 24 December 2014

Studeren in Finland

Landen bezocht: